Gyakran ismételt kérdések

Üzenetekben előforduló és telefonon feltett kérdések és azokra adott válaszaink.

Kérés!

  • Először egy kéréssel kezdenénk:
    Kérünk benneteket, hogy a rendelések leadásakor figyeljetek az adatok pontos megadására!
     - e-mail cím
     - cím
     - telefonszám
  • A leggyakrabban előforduló és a legtőbb problémát okozó hiba ha elírjátok az e-mail címet. Ilyenkor, értelemszerűen semmi visszaigazolást, értesítést nem kaptok. Hozzánk beérkezik a rendelésetek, de ezt nem tudjátok ellenőrizni. Mi kapunk néhány rendszerüzenetet, hogy a címzett ismeretlen és kezdünk találgatni, hogy mi lehet hibásan megadva és próbáljuk javítani. Persze csak a @ jel utáni hibák javítására van esélyünk, mint például: gamil, gmil, fremail, freemal ...stb. Ezek után kezdődik a telefonálgatás. Ti azért hívtok, hogy megkaptuk-e a rendeléseteket, mi pedig azért keresünk, hogy egyeztessük az e-mail címet. Szerencsés esetben ez sikerül és akkor már legalább a GLS értesítéseit megkapjátok.
    A cím megadásánál is a legváltozatosabb hibák fordulnak elő: lemarad a házszám, lemarad az utca név, hibás az irányítószám, ezért kézbesíthetlen lesz a rendelés. Ha ezek után még a telefonszám is elérhetetlen, akkor az a tökéletes zsákutca és kénytelek vagyunk törölni a rendelést.
  • Fontos tudnotok, hogy a futárszolgálat csak akkor vesz át tőlünk csomagot, ha a címzett telefonszámát megjuk és ez a csomagpontra kért rendelésnél is kötelező adat!
    Soha egyetlen telefonhívás sem érkezik majd tőlünk, ha a fenti esetek nem indokolják. A GLS is csak a kézbesítés idejéről szóló SMS értesítést küldi a megadott számra, illetve probléma esetén hívhat a GLS ügyfélszolgálat vagy az átvétel egyeztetése miatt kereshet a futár.


Kinéztem egy terméket nálatok és kérdezném, hogy ez készleten van?

  • Az a termék, amit kosárba tudsz tenni, az készleten van és rendelhető. Ami nincs raktáron, azt nem is tudod a kosaradba tenni.

A kiválasztott terméket nem tudom kosárba tenni. Mi az oka?

  • A kiválasztott puzzle nincs raktáron és ilyenkor megrendelni sem tudod.
    Javasoljuk, hogy használd a termékoldalon az "ÉRTESÍTS ENGEM, MIKOR ELÉRHETŐ" lehetőséget. Adj meg egy e-mail címet, ahová az értesítést kéred és kapsz majd egy automatikus üzenetet amikor a puzzle készletre kerül. Nem kell megijedned tőle, semmi kéretlen reklámot nem kapsz és leiratkoznod sem kell róla, mert csak egyetlen üzenet érkezik majd, hogy a termék újra rendelhető.

Adószám megadásával kapcsolatban felmerült kérdések!

  • Ha magánszemélyként, saját részre vásárolsz és nem mint vállalkozás kérjük, hogy semmilyen adószámot vagy adóazonosítót NE ADJ MEG!
  • Ha cég vagy magánvállalkozás számára vásárolsz, akkor viszont feltétlenül add meg az ADÓSZÁMOT, mert a számlának kötelezően tartalmaznia kell!
  • Figyelem! Az adószám nem azonos a magánszemélyek adókártyáján található adóazonosító jellel!
  • Magánszemélyeknél használatos Adóazonosító jelet soha ne adj meg, mert ezt TILOS a számlán szerepeltetni!

A most leadott, "Feldolgozás folyamatban" lévő rendelésemet mikorra dolgozzátok fel?

  • A rendeléseket beérkezésük sorrendjében dolgozzuk fel. Az esetek 99 százalékára elmondható, hogy a délelőtt folyamán beérkező rendeléseket még aznap feldolgozzuk és átadjuk a GLS futárszolgálatnak.

Kapok értesítést a rendelésem állapotáról?

  • Igen, minden a rendelést érintő fontosabb változásról küldünk értesítést, de fiókodba belépve is ellenőrizheted rendelésed aktuális állapotát. Ezek a következők lehetnek:
  • Feldolgozás folyamatban - A rendelésed beérkezett hozzánk, de még nincsen feldolgozva és nincs összekészítve.
  • Cím! (hiányos vagy hibás) - Nem adtál meg számlázási vagy szállítási címet. Néha lemarad a város, az utca vagy a házszám. Többnyire ezt a státuszt állítjuk be akkor is, ha hibás e-mail címet adtok meg, ami azért problémás mert semmilyen értesítést nem kaptok a rendelésetekről. Ilyenkor telefonon próbálunk címet és e-mail címet egyeztetni, ha ez is sikertelen, akkor töröljük a megrendelést.
  • Várakozás banki átutalásra (e-mail értesítést kapsz) - A banki előreutalás fizetési módot választottad, de utalásod még nem ellenőriztük vagy még nem érkezett meg.
  • Várakozás banki átutalásra - előkészítve - Rendelésed összekészítettük, de utalásod még nem ellenőriztük vagy még nem érkezett meg.
  • Fizetve - Payment accepted (e-mail értesítést kapsz) - A banki előreutalás fizetési módot választottad, amit már ellenőriztünk és utalásod megérkezett. Rendelésed összekészítettük, számlázásra és csomagolásra vár.
  • Feldolgozva - GLS (számlázásra vár) - Házhozszállítással vagy csomagpontra kérted a teljesítést. Rendelésedet már összekészítettük, számlázásra és csomagolásra vár.
  • Feldolgozva - személyes átvétel (számlázásra vár) - Ügyfélszolgálatunkon tudod majd átvenni a rendelésed, amit már összekészítettünk de a számlád még nem készült el.
  • Személyes átvétel értesítés (e-mail értesítést kapsz) - Rendelésed és számlád elkészült. Nyitvatartási időben, bármikor átvehető.
  • Szállításra előkészítve - Házhozszállítással vagy csomagpontra kérted a teljesítést. Rendelésed a számlával együtt becsomagoltuk és arra vár, hogy a GLS futárszolgálat átvegye tőlünk.
  • Kiszállítva (e-mail értesítést kapsz) - GLS futár átvette tőlünk csomagodat és a következő munkanapon kézbesíti a megadott szállítási címre vagy az általad választott csomagpontra. Ez lesz az utolsó üzenet, amit tőlünk kapsz a rendelésedről. A további értesítéseket már a GLS küldi neked (e-mail és SMS értesítés).

Nem kaptam semmi értesítést, visszaigazolást, ez hogyan lehet?

  • A rendelésedről mindenképpen kell kapnod visszaigazolást és a feldolgozás előrehaladtával további értesítéseknek is érkezniük kell. Ezek hiányát leggyakrabban az e-mail cím elírása okozza. Szerencsésebb esetben kiderül, mert "a címzett ismeretlen" jelöléssel visszadobja a levelező rendszer. Ilyenkor megpróbáljuk telefonon felvenni veled a kapcsolatot. Balszerencsés esetben, egy létező de téves e-mail címre, egy idegennek megy az üzenet.
    Érdemes megnézni a kéretlen levelek (Spam) mappát, mert néha a szűrők oda irányítják az értesítéseket. Az is előfordulhat, hogy megtelt az e-mail fiókod és ezért nem tud fogadni üzeneteket.
    Ha jelzed, hogy nem kaptál értesítést, akkor egy válaszban vagy telefonon tájékoztatunk rendelésed állapotáról és közösen meg tudjuk keresni az okát, hogy miért nem kaptad meg az értesítő e-mailt.

Mikorra várható a rendelésem megérkezése?

  • A Kiszállítva e-mail értesítésünket követő munkanapon. Attól függően, hogy mikor adtad le a rendelésed, ha délelőtt, akkor 1 munkanapon belül, ha délután, akkor 2 munkanapon belül várható a csomagod érkezése.
    Erről a GLS is küld neked értesítéseket:
    A csomag átvételekor e-mailben értesítenek, hogy a csomagod a következő munkanapon kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét.
    A kiszállítás napjának reggelén egy újabb e-mailt és egy SMS értesítést is kapsz, ami tartalmazza a csomagszámot, a kézbesítés várható idejét (3 órás időablakkal), az utánvét összeget (ha van) és a kézbesítő futár telefonszámát.

Miért kell megadnom a címemet akkor is, ha személyesen az ügyfélszolgálaton veszem át a rendelésem?

  • Azért, mert minden rendelésről számlát állítunk ki és jogszabályi előírás, hogy a számlának a címet tartalmaznia kell. Adataidat kizárólag az arra illetékesek ismerhetik meg, lásd: Adatvédelmi Nyilatkozat.

Miért kell megadnom a telefonszámomat?

  • A telefonszám azért *kötelező adat, mert ennek hiányában a futár cégek nem vesznek át csomagot. Arról nem is beszélve, hogy sokszor, a hibásan megadott e-mail cím miatt, a telefonhívás az egyetlen módja, hogy a rendelés teljesítése érdekében egyeztetni lehessen. Érdemes mobil számot megadni (ha van), mert így a kézbesítés napján, a futár várható érkezéséről tájékoztató SMS értesítést is el tudja küldeni neked a GLS.

Akkor is tudok rendelni, ha nem adom meg a címemet és telefonszámomat?

  • Nem, ezen adatok hiányában nem tudsz rendelést leadni nálunk. Amennyiben feltétlenül ragaszkodsz az inkognitódhoz, ebben az esetben egy másik, úgynevezett hagyományos vásárlási formát kell választanod.

Szeretnék még egy puzzle-t, egyet pedig másikra cserélnék. Tudjátok módosítani a rendelésemet?

  • Igen, amennyiben időben jelzed, akkor még tudjuk módosítani a rendelést. Értelemszerűen: miután átadtuk a futárszolgálatnak, akkor ezt már nem tudjuk megtenni. Javasoljuk, hogy telefonon keress minket, ez a leggyorsabb megoldás arra, hogy megnézzük hol tart a rendelésed feldolgozása.
    Rendelésed módosításáról minden esetben kapsz egy automatikus e-mail értesítést, így ellenőrizhetsz minden változást.

Változtatni szeretném a szállítási címet, tudjátok módosítani?

  • Megoldható, ha időben jelzed. Mihamarabb írd meg vagy telefonálj, hogy még időben módosíthassuk. Ilyenkor az a legjobb, leggyorsabb megoldás, ha telefonálsz.
    Ha kicsúsztunk az időből és nem tudjuk már megváltoztatni a szállítási címet, akkor a FlexDeliveryService - Rugalmas kézbesítés szolgáltatásnak köszönhetően, még a GLS-nél is módosíthatod. Ezt a tőlük kapott előzetes értesítésben található csomagszám és GLS ügyfélszolgálati telefonszám segítségével tudod kezdeményezni.


Ajándékba küldeném a rendelt termékeket az ajándékozott címére, ezért nem szeretném, hogy számla legyen a csomagban. Megoldható?

  • Természetesen megoldható, amennyiben a rendelés megjegyzésében jelzed ezt felénk és előreutalással fizeted a rendelésed. Ilyenkor a rendelésnél megadott e-mail címre küldjük neked a pdf formátumú számlát. Érdemes az ajándékozott szállítási címéhez tartozó (lehetőleg mobil) telefonszámot is megadnod, hogy szükség esetén egyeztetni tudjon a futárszolgálat.

Tags: GYIK
Vasárnap Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Január Február Március Április Május Június Július Augusztus Szeptember Október November December

Új fiók létrehozása