Átvételi módok:
Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon:
(Várható teljesítési idő: nyitvatartási időben, akár azonnal)
Ez az átvételi mód minden esetben díjmentes. Rendelésed fogadásáról értesítő levélben feltüntetett termék(ek) vételárán kívül más költség nem terhel.
Megrendelésedet követően egy automatikus értesítést kapsz arról, hogy rendszerünk fogadta azt és feldolgozása folyamatban van. Az üzenet tartalmazza a rendelt termékeket, azok darabszámát és árát, a számlázási nevet és címet, telefonszámot (...a rendelésnél megadott adatokat). Ez alapján ellenőrizheted, hogy ezek helyesek-e? Ha bármilyen eltérést tapasztalsz, rendelésed módosítani, pontosítani szeretnéd kérjük, hogy webáruházunk "kapcsolat" oldalán keresztül vagy az ügyfélszolgálatunk telefonszámán jelezd felénk.
Rendelésed feldolgozása után küldünk egy visszaigazoló levelet, amiben értesítünk, hogy az áru ügyfélszolgálatunkon átvehető.
- Áruátvétel helye (ügyfélszolgálat): 1113 Budapest, Takács Menyhért u. 34.
- Áruátvétel ideje:
hétfő 15 - 19 kedd 12 - 19 szerda 15 - 19 csütörtök 12 - 19 péntek 15 - 19 szombat 10 - 13 vasárnap zárva - Fizetési mód: Előreutalással, ügyfélszolgálatunkon készpénzben vagy bankkártyával
GLS CsomagPontba szállítás:
(Várható teljesítési idő: 1 munkanap)
Ezt a rugalmas csomagátvételi megoldást azoknak ajánljuk, akik nehezen tudják megoldani, hogy otthon legyenek a csomagjuk érkezésekor.
- Országosan több mint 800 átvételi pontot biztosít a Címzettek részére
- Kiváló megoldást biztosít azoknak, akik gyakran vannak házon kívül
- A Címzettek SMS értesítést kapnak, amikor átvehető a csomagjuk
- Rugalmasabb, alternatív csomagátvételi lehetőség
- 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény
- Időmegtakarítás céljából összeköthető a csomagátvétel a kiválasztott üzlet saját termékeinek megvásárlásával
Költségkímélő szállítási mód, aminek a díja 890 Ft. Ez az összeg már tartalmazza az ÁFA-t. Amennyiben az áru átvételekor szeretnéd fizetni a rendelésed, akkor az utánvételi díj +300 Ft, ami szintén tartalmazza az ÁFA-t.
Kérjük, hogy lehetőleg rendelésed leadása előtt is tájékozódj a közeli csomagpontokról és fizetési lehetőségekről a csomagpont keresőben. (Az irányítószám és település beírása után megjelennek a közeli csomagpontok.)
Az általunk feladott csomagokat, GLS a kiválasztott CsomagPontba szállítja, ahol a vásárlók 24 órán belül átvehetik a megrendelt árut. A címzettnek e-mail és SMS tájékoztatást küldenek, ha az árut kiszállították a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.
Küldeményed felől, az adott csomagpontnál található elérhetőségeken érdeklődhetsz. Csomagszám segítségével is tájékozódhatsz a GLS honlapján vagy telefonos ügyfélszolgálatán. A címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 - 20.00 óra között működik. Telefonszám: +36 1 802 0265
- Az áruátvétel helye: A rendelésénél kiválasztott CsomagPont
- Áruátvétel ideje: A küldemény feladását követő, 1 munkanapon belül
- Fizetési mód: Előreutalással, a csomagponton készpénzben vagy bankkártyával - ha ez az adott csomagpontnál lehetséges
A csomagpont kiválasztásakor látható, hogy van-e lehetőség a bankkártyával történő fizetésre.
Házhozszállítás GLS futárral:
(Várható teljesítési idő: 1 munkanap)
A futárral történő kézbesítés díja, a rendelt termékek darabszámától, súlyától és a csomag méretétől függetlenül, az ország egész területére, egységesen: 1090 Ft. Ez az összeg már tartalmazza az ÁFA-t. Amennyiben az áru átvételekor, készpénzben vagy bankkártyával szeretnéd fizetni a rendelésed, akkor az utánvételi díj +300 Ft, ami szintén tartalmazza az ÁFA-t.
Rendelésed követően egy automatikus értesítést kapsz arról, hogy rendszerünk fogadta azt és feldolgozása folyamatban van. (Azonban ez az üzenet nem jelenti automatikusan azt, hogy a termék azonnal szállítható! Ez az email egy visszajelzés, hogy megkaptuk rendelésed.) Az üzenet tartalmazza a rendelt termékeket, azok darabszámát és árát, a számlázási nevet és címet, telefonszámot (...a rendelésnél megadott adatokat). Ez alapján ellenőrizheted, hogy ezek megfelelőek-e? Ha bármilyen eltérést tapasztalsz, rendelésed módosítani, pontosítani szeretnéd kérjük, hogy webáruházunk "kapcsolat" oldalán keresztül vagy ügyfélszolgálatunk telefonszámán keresztül vedd fel velünk a kapcsolatot és készséggel segítünk.
Megrendelésed feldolgozása után küldünk egy "Kiszállítva" visszaigazoló levelet, amelyben értesítünk, hogy a rendelt árut szállításra előkészítettük és átadjuk a GLS futárnak. Minden, a rendelésedet érintő fontosabb változásról érkezik majd üzenet.
Fenti visszaigazolásokat követően, csomagodról már a GLS futár küldi a további értesítéseket.
Még aznap értesítenek, hogy átvették tőlünk a csomagodat, amit a következő munkanapon kézbesítenek. A kézbesítés reggelén egy újabb e-mail és egy SMS értesítés is érkezik, egy 3 órás időablakkal a várható kézbesítés idejéről. Ez tartalmazza majd a futár telefonszámát is, ha egyeztetni szeretnél vele az átvételről.
Házhozszállítás esetén az alábbi irányelveket kérjük, tartsd szem előtt:
- A gyors és zökkenőmentes kézbesítés érdekében, olyan szállítás címet adj meg, ahol a futár munkaidőben (8-17 óra között) át tudja adni a csomagot (Kérheted a kézbesítést például: munkahelyedre, családtagod címére, szomszédodhoz ...stb). Kérjük figyelj a hibátlanul megadott e-mail címre, a pontos szállítási címre és telefonszámra. Ezek elengedhetetlen alap információk rendelésed teljesítéséhez.
- A telefonszám megadása nélkülözhetetlen, hiszen ezen a számon fog keresni a futár, ha bármi probléma adódna. Illetve erre a telefonszámra érkezik a szállítás várható időpontjáról tájékoztató SMS.
- Lehetőséged van a futárnak üzenetet hagyni (Pl: "Nem működik a csengő, kérem hívjanak!" ...stb.). Ezt minden esetben a rendelés megjegyzés rovatában kell feltüntetned.
Kézbesítés:
- Esetleges sikertelen kézbesítés esetén, a FlexDeliveryService szolgáltatásnak köszönhetően, a futár a még két alkalommal, ismételten megkísérli a kiszállítást. De módosíthatsz a kézbesítés idején és az átvétel helyén is. Erről bővebben a GLS honlapján olvashatsz.
- Csomagodról, az értesítésben kapott csomagszám segítségével tájékozódhatsz a GLS honlapján vagy telefonos ügyfélszolgálatán. A címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 - 20.00 óra között működik. Telefonszám: +36 1 802 0265
- Átvételkor ellenőrizd küldeményed, ha netán sérülten érkezne, erről feltétlenül vegyetek fel jegyzőkönyvet a futárral amit mindketten írjatok alá.
- Az áruátvétel helye: A rendelésénél megadott szállítási cím
- Áruátvétel ideje: A küldemény feladását követő, 1 munkanapon belül
- Fizetési mód: Előreutalással illetve a kézbesítő futárnál, készpénzben vagy bankkártyával